„By nie złapać się w sieć”

MIĘDZYSZKOLNY KONKURS

By nie złapać się w sieć

 

ZASADY UCZESTNICTWA:

  • W konkursie udział mogą wziąć uczniowie klas V-VII Szkoły Podstawowej w Bogumiłowicach oraz Dworszowicach Pakoszowych.
  • Praca konkursowa musi mieć charakter prezentacji multimedialnej, gdzie minimalna ilość slajdów to 10, zaś maksymalna 15.
  • Ostatni slajd powinien zawierać informacje o autorach tj. imiona i nazwiska, szkoła oraz klasa.
  • Prace mogą być w wykonane w parach.
  • Prace muszą być wysłane na adres e-mail podany niżej.

 

Temat prac:

  • Tematyka prezentacji powinna dotyczyć bezpieczeństwa w Internecie, tzw. netykiety. Prace konkursowe mogą zawierać wskazówki dotyczące zasad bezpiecznego użytkowania komputera  i Internetu.
  • Prace konkursowe powinny również zawierać informacje dotyczące tzw. „ciemnej strony” Internetu, czyli przemocy w sieci (cyberprzemocy).

 

Prace należy przesyłać w terminie od 01.12 do 13.12.2017r.

na następujący adres e-mail: cyberprzemoc2017@o2.pl

Dodatkowych informacji o konkursie udzielać będą p. Martyna Radecka i p. Angelika Błasiak.

 

 

REGULAMIN MIĘDZYSZKOLNEGO KONKURSU

By nie złapać się w sieć

 § 1

Organizatorzy konkursu

Konkurs organizowany jest przez Panią Martynę Radecką oraz Panią Angelikę Błasiak na rok szkolny 2017/2018.

§ 2

Cele konkursu

  • Propagowanie właściwych wzorców zachowań.
  • Pobudzenie do refleksji na temat zachowań ryzykownych w Internecie.
  • Pobudzenie do refleksji nad własną postawą w kwestii korzystania z komputera i Internetu.
  • Zachęcenie do poszerzania wiedzy w zakresie bezpieczeństwa w sieci i netykiety.
  • Rozwijanie kreatywności oraz umiejętności pracy w zespole.

 § 3

Uczestnicy

Konkurs adresowany jest do uczniów klas V – VII Szkół Podstawowych z Bogumiłowic i Dworszowic Pakoszowych

§ 4

Prace konkursowe

  1. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wykonanie prezentacji multimedialnej na podany temat.
  2. Prace konkursowe powinny spełniać następujące wymagania:
  • praca powinna być przesłana w formie multimedialnej na adres cyberprzemoc2017@o2.pl,
  • prace konkursowe mogą być wykonywane w parach,
  • minimalna ilość slajdów to 10, zaś maksymalna 15,
  • każda praca na końcowym slajdzie powinna zawierać następujące dane:

– imiona i nazwiska autorów oraz klasę i szkołę, do której uczniowie uczęszczają.

  1. Do konkursu zakwalifikowane zostaną tylko prace własnego autorstwa uczestników.
  2. Konkurs rozpoczyna się  dnia 01.12.2017 r., a kończy 13.12.2017 r.
  3. Prace należy wysyłać na adres podany w regulaminie.

§ 5

Przebieg konkursu

  1. Prace konkursowe ocenią członkowie Komisji konkursowej.
  2. Komisja oceniać będzie, zgodność prac z tematem konkursu, walory profilaktyczne oraz kreatywność i oryginalność.
  3. Nagrody  przyznane zostaną za zajęcie I, II i III miejsca
  4. Ogłoszenie wyników i uroczyste wręczenie nagród nastąpi do 20.12.2017r..

§ 6

Uwagi końcowe

  1. Biorąc udział w konkursie uczestnik akceptuje treść niniejszego Regulaminu.
  2. Prace zgłoszone na konkurs nie będą zwracane, mogą zostać wykorzystane podczas wystaw organizowanych na terenie gminy Sulmierzyce.
  3. Szczegółowych informacji o konkursie udzielać będzie p. Martyna Radecka oraz p. Angelika Błasiak.

 

You may also like...